sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Tavarat kiertoon!

Social network oli hyvä! Erittäin viihdyttävä 2-tuntinen leffassa.
Leffan jälkeen käytiin vielä Koulussa viinilasillisella I-M:n ja M:n kanssa, jotka olivat olleet oopperassa samaan aikaan... :D

Tänään ohjelmassa oli tavaroiden kiertoon laittoa! Näin pitkästä aikaa saksalaista ystävääni (ja myöskin turkulaista sellaista!! :D ) ja Marimekon saappaani ja TH-farkut saivat uudet onnelliset omistajat. Illalla kävin vielä pienimuotoisissa swap-partyissa, jossa sielläkin pääsin eroon muutamasta vaatekappaleesta, jotka eivät vain löytäneet paikkaansa mun vaatekomerossa.

Så projektet att bli av med onödiga grejer fortsätter, på Syrrans garderob har jag fortfarande några grejer kvar. Tror att jag ska sätta till några grejer ännu här inom kort, har några outfits som kunde passa till lillajulsfirandet.

Imorgon ska jag på jakt efter en ny julfestklänning så skåprensningsresultatet blir därmed så gott som noll... Men har helt enkelt inte en snygg julfestklänning i skåpet och eftersom det är min sista körjulfest så MÅSTE man ju ha något extrasnyggt, right?

Vad säger ni om jag skulle dyka upp i något sådant här?




Vähän eläinkuosia pikkujouluihin?
Kuva lainattu Zara.com:sta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...