maanantai 15. marraskuuta 2010

Ew.

I dag har jag känt mig som världens fetaste och fulaste människa. Vi var och provade julfestklänningar med vännen A och allt såg supersuperfult ut på mig. (kanske inte heller den bästa idén att go shopping med kompisen som är 10cm längre och 10 kg lättare...)

Jag har oftast varit storlek 40/42 på H&M men nu fick jag knappast på mig strl 44! Okej, jag vet jag att IGEN har gått upp i vikt men att 44...

Det som gjorde saken ännu värre var att vi var på väg på BodyPump efteråt så jag hade smutsigt hår och dessutom såg jag ut som friggin' Rudolf med en stor röd finne mitt i nästippen.

Nå, jag gick ännu en runda på Stocka efter pumpen och hittade en Vila-klänning som jag kunde ha på mig utan att se ut som värsta tonnikeiju. Problemet är bara det att vännen A hittade en H&M-klänning i likadan stil så om hon bestämmer sig för den, måste jag föra mitt inköp tillbaka.

Voj suck ändå, att den här dagen suger. HÅRT! Jag hittade inte ens ett foto på klänningen på nätet...

Nu ska jag sminka mig, dra på mig mina nya kläder från Zara (var tvungen, shoppingterapi, fick på mig farkkun i storlek 40 på Zara!) och åka iväg för körövning. Arvatkaapa vaan inspaako?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...