torstai 25. marraskuuta 2010

Stressig vecka

Det är redan torsdag och jag har fått absolut ingenting gjort! Deadline för en uppgift är i morgon, jag har inte ens börjat och dessutom märkte jag att jag lånade fel bok från bibban, tog vol 1 utan att veta att det över huvudtaget fanns flera volymer av boken. Argh!!

I går packade vi bilen full med saker igen och mamma o. pappa körde genom snöstormen till Kouvola, resan tog över 5 timmar men de kom tryggt hem. Måste säga att jag var helt livsrädd när vädret var som det var...

Och så for både tisdag- och onsdagkväll till körövning, i kväll har jag en föreläsning (i domkyrkan, som om jag skulle inte hänga där tillräckligt denna vecka...!) och i morgon blir det kvartettövning kl 10 och konsert som vi måste vara på plats för redan kl 15.30. NÄR ska jag hinna köpa skumpa för lördagens fest!?

Tack och lov fixade jag sminket för festen i går, det blev ögonskugga och nagellack av märket Inglot! Helt ljuvliga färger har de och dessutom får man själv välja färgerna till sin palett. Jag tog tre färger, för 22 €. Nagellacket kostade 13 €.

Okej, nu har jag slösat tillräckligt med tid för i dag och MÅSTE ta itu med uppgiften. Men först lite frukost kanske... Yoghurt med jordgubbar!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...