sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Nytt objektiv - vännerna agerar försökskaniner!

Igår firades det Svenska dagen samtidigt som också Allahelgona föll på denna lördag.

Vår kvartett Prosecco hade en keikka på SF-klubbens 85-årsjubileum, närmare sagt på Solenna akten och då passade jag på att knäppa några bilder med mitt nya objektiv. Tyvärr har jag inte riktigt haft tid att bekanta mig med min nya leksak så kvaliteten på största delen av bilderna var inte så super.

Här får ni ändå se tre stycken bilder på tre stycken vänner som jag kommer att sakna helt massor

Sara

Photo & Video Sharing by SmugMug

Tycker att jag har lyckats fånga Sara just som jag gillar henne bäst: underbart tokig! Hon är en varmhjärtad tjej som har åsikter som hon inte heller är rädd för att uttala. Har fantastisk humor och sätter sig själv på spel. En ärlig skvallermaskin (bara positivt! Vi skvallrar ju inte, vi bara informerar varandra om viktiga saker!) med tusentals skojiga idéer!

Hanna

Photo & Video Sharing by SmugMug

Hanna på konstutställning.
Det jag gillar bäst med Hansel är att hon kan vara allvarlig men har alltid glimten i ögat! Våran doktor är jätteklok men är inte heller rädd för att satsa 100% och leka töntar med oss. (För vi leker ju bara, inte är vi töntar på riktigt inte...) Musikalisk in i tusan och delar min passion för vissa bubbeldrycker. Otrolig förmåga att övertala folk "va it nu sådääää!"

Amanda

Photo & Video Sharing by SmugMug

Kvartettens realist. Då vi andra går i övervarv är det Mandy som himlar med ögonen och får oss komma tillbaka till vuxenlivet. Hon har en hjärta av guld och är en person som jag känner att jag kan berätta allt åt. Snäll och söt och otroligt bra på konstiga yoga-poses! Power-alt som kan sin sak! Blir säkert i framtiden världens bästa konditor. Helt enkelt ♥

Igår kväll på Bremer förstod jag att jag inte kommer att se dessa fina människor på ett tag, åtminstone inte på samma sätt som tidigare. Inga "ska vi se på film" eller "kommer du på en promenad" eller "ska vi dricka lite vin". Men jag hoppas ändå att de vill komma på besök och att vi inte tappar kontakten även om vi bor på olika ställen. Kvartettövning via Skype ska också testas.

Photo & Video Sharing by SmugMug


Nu ska jag iväg till Sirkkalagatan för lite mat och film. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...