tiistai 30. marraskuuta 2010

Inglot - en ny favorit!

Jag ville ha något nytt i make up-kategorin till julfesten så jag provade på Inglot. Kan säga att märket genast blev mitt favorit!

Uusi meikkisuosikkini Inglot! Hyvää palvelua ja toimivat tuotteet!

Photo & Video Sharing by SmugMug

Nagellack i #634 och palett för ögonskugga



Vackra färger

Hur flickigt det än låter så jag älskar make up! Inglot-standen i Hansa väckte min uppmärksamhet då jag såg alla ljuvliga färger de hade fram. När jag gick förbi kom det inte heller någon fram till mig och försökte ställa "bara en fråga..." utan man fick gå förbi helt i lugn och ro. Jag fick dessutom stanna och titta utan att någon andades i nacken på mig och försökte tvångssälja produkterna.

Försäljarna var trevliga och verkade veta vad de pratade om så allt som allt tyckte jag det var en trevlig upplevelse. Dessutom har produkterna funkat jättebra, fick komplimang av nagellacket genast och ögonskuggan håller sig bra och har mycket pigment. Kan rekommenderas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...