keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Ostoslistalle

Kevään hankintalistalle menevät myös nämä söötit kynsilakat



Kuva Elle.se

Vaikka omat kynteni on ihan kamalat niin ehkäpä taas kesäksi otan akryylirakennekynnet. Geelikynnet kun ei mun näpeissäni kestä, se kokeiltiin viime kesänä useaan otteeseen. Mutta jäin kyllä kynsikoukkuun, niin ihanat ne oli ja niin kiva oli lakkailla kynsiä eri väreillä kun ne jopa näytti joltain! Harmi vain, että se putiikki, missä viimeeksi teetin mun akryylit, on muutanut ihan tosi kauas - pitää siis etsiä uusi paikka, missä täällä Turussa tehdään akryylillä. Tämä siis kesän ja kesätyöpalkkojen projekti ;)

Mutta projekti, joka ei odota kesään on Kiehl's-kaupan etsiminen Roomasta! Olen kuullut niin paljon hyvää Kiehl'sin tuotteista, että osoite on jo muistikirjassani ylhäällä. Pakko kyllä myöntää, että kosmetiikka ja meikit on mun heikkous... En edes uskalla ajatella, mitä sieltä kaupasta kotiin lähtee.

Mitä muuta? Töitä, koulua, koulua ja töitä. Olympialaisia olen myöskin katsellut ja kyllähän se turhauttaa, kun suomalaiset on menny sinne vaan valittamaan ja laduntukkeeksi. Voi äiti. Onneksi lumilautailija-Peetu sentään toi mitalin kotiin! Go Peetu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...