maanantai 15. helmikuuta 2010

Näin se homma etenee!

Tänään olen omasta mielestäni ollut tosi ahkera:
kävelin yliopistolle puoli yhdeksäksi saksantunnille ja taidehissan luennolle. Sen jälkeen lounastin Amandan ja Heidin kanssa Mikrossa (hyvää ruokaa!) ja kävelin takaisin kotiin.

Kotona ehdin lukea Hesarin, jonka kummini tilasi minulle ystävänpäivälahjaksi, tehdä saksan tehtävät ja lukea keskiviikon sanakokeeseen; die Arbeitsgesetzung = arbetslagstiftning, die Gewerkschaft = fackförening, das Vorstellungsgespräch = anställningsintervju.

Sen jälkeen kävelin kaupungille BodyJamiin, jonka jälkeen meillä oli stemmaharkat Sibbellä. Illalla tein vielä kasvissysteemiä (=kruunuvihanneksia, munamaitoa ja juustoraasteenloput uuniin) evääksi huomiselle työpäivälle ja katsoin Täydelliset naiset.

Ja niin, ennen lounastahan kävin kansliassa pyytämässä tutkintopapereita ja 26.2.2010 voin kutsua itseäni ihan virallisesti nimityksellä ekonomie kandidat. Hiphei!

Niin ja myönnän, oon ihan koukussa nyt Punnitse & säästä-kauppaan, tänään mukaan lähti jugurttiananaksia ja -aprikooseja sekä cashewpähkinöitä, jotka päätyvät kanapastaan myöhemmin viikolla.

ps. olen ehkä sittenkin päätymässä tähän parfyymiin:



Mä luulen, että se tuoksuu multa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...