lauantai 6. helmikuuta 2010

Löytöjä!

Joskus alennusmyynneistä tekee oikeita löytöjä! Lähdin pari viikkoa sitten vain seuraksi kaupungille eikä mulla ollut tarkoitus ostaa yhtään mitään. Päädyin kuitenkin Vero Modaan, joka ei ole mun suosikkiliike - vertsun vaatteet on mun mielestä huonolaatuisia hintaansa nähden, kaikki trikoot nyppääntyvät yhden pesun jälkeen, saumat vähän miten sattuu...

Mutta kerran olin seurana niin ale-rekkien väliin minäkin tungin ja pakkohan sitä paria vaatekappaletta oli sovittaa. Niiden joukossa oli tämä:



Kiva harmaa tunika, jota olen käyttänyt jo useamman kerran, viimeeksi eilen työpaikan tilinpäätösjuhlissa mustien kuviosukkisten kanssa (jotka oli Lindexissä ylläritarjouksessa = myyjäkään ei tiennyt) ja toimi oikein kivasti.

Ostin pari muutakin tunikaa/mekkoa sieltä, koska tarjous oli ota 3 maksa 2, kolme tunikaa siis 20 € yhteensä. Kaksi muuta ei ole ihan niin onnistunutta kuin tuo, mutta on nekin molemmat ollu jo päällä kerran. Tosin: jos vaatteet eivät olis olleet alennuksessa olisivat ne jääneet kauppaan. Sama vika näyttää vieläkin olevan laadussa. (ja onko hei tunika vähän ärsyttävä sana?!)

Oon myös huomannut, että harmaa väri taitaa olla mun tän hetken suosikki. Kevättä kohti siis harmaat kuteet niskassa - ehkä ens kuussa jo värit houkuttaa enemmän!

Tänään ruokalistalla muuten tortillas, melkein ainoa tapa, jolla saan kasviksia alas talvella - miksi oi miksi kaikki salaatit, vihannekset ja kasvikset maistuvat, no, ei miltään talvella?! Odotan niin kesää ja toria!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...