sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Stress level 100

Okej, nu är jag så stressad att jag inte längre kan funktionera. Jag har tent på tisdag och har läst bara 1 1/4 av de 3 böckerna som ska läsas. Hjälper inte att man får ha böckerna med, skulle vilja läsa igenom dem en gång för att veta VAR i dem jag hittar infon jag kommer att behöva på tenten.

Sedan har jag ännu en gradu-uppgift som baserar sig på en till bok som jag inte läst, dessutom ska man söka efter artiklar. Detta är morgondagens projekt.

Annat kommande vecka:
sista träffen med handledaren innan jag åker
kvartettövning + keikka (roligt, men stressigt)
träff med X antal arbetskompisar (egentligen bara roligt men en aning stressigt också)
barskåpstömningsfest (raj. förutom att det är kvartettkeikka följande dag)
FLYTT (äntligen!!!)

Ja, och tent + graduövningsdeadline. O så skulle man ha behövt också skriva på själva gradun... och LÄST materialet. Aiju, kopiera böckerna som jag inte ska ha med till Bryssel. Tänker chansa och ta med några bibbaböcker, skickar dem sedan tillbaka per post då de behövs av andra.

Och nu när jag ser listan framför mina ögon kan jag inte annat än att få panik. HJÄLP!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...