keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Sisustusunelma

Toivelistalla juuri nyt: lukunurkkaus!

9 kommenttia:

  1. Lukunurkkaus olisi niin kiva.... Harmi, että mun kaksiossa ei oikein sellaiselle kunnolliselle tilaa löydy. Tosin onhan mun kirjahyllyn edessä nojatuoli ja vieressä lamppu, että ehkä sen voisi laskea pieneksi versioksi lukunurkkauksesta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa aivan lukunurkkaukselta! Eihän sen kovin suuri tarvitsekaan olla: mielestäni juuri nojatuoli, kaunis lamppu ja pari kirjaa riittää! :)

      Poista
  2. Oi minä olen halunnut tuollaista kunnon isoa nojatuolia jo vaikka kuinka ja kauan. Se, että semmoinen ei mahdu nykyiseen asuntoon on jarruttanut haaveita. Ehkä jossain vaihessa sitten ismpi asunto ja kunnon nojatuoli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt näyttää vahvasti siltä, että tuommoinen nurkkaus olisi omalla kohdalla vain muutaman viikon päässä....! Vielä en uskalla hurrata, mutta toivon!

      Tämä kuvan nojatuoli on muuten ikealainen, se heidän perusmallinsa :)

      Poista
  3. Just tollasesta tuolista oon haaveillut, joko just rahin kanssa tai sitten pitkänä divaani-mallisena <3 Ja tuo taso taulujen alla on tosi kiva, just sopivan rustiikkinen omaan makuuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tässä on just kivasti yhdistelty vanhaa, uutta, kovin tavanomaista (Ikean huonekalut) ja kivoja pikku yksityiskohtia, esim. lamppu ja juuri tuo taso on myös mun mieleen :) Ja niin, kuva on USAlaisesta lehdestä, joten Euroopan karttakin on siinä mielessä erikoisuus ;)

      Poista
  4. Oi lukunurkkaus on ihana juttu!:) Onkohan toi kuvassa oleva Ikean klassikko?;) Sellainen oli itselläni alunperin suunnitteilla, mutta vaihtoehto B tuli voimaan pienen tilan vuoksi.;) Näin syksyllä lukunurkkaus on varsinkin ihana juttu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, rahi ja nojatuoli on kuvatekstin mukaan Ikeasta! (kuva on Country Living US lehdestä). Mun tämänhetkinen sohva kävisi juuri noiden kanssa, joten lähitulevaisuudessa suunnitteilla on tämä toteuttaa - tilaakin pitäisi olla, tosin pakko vielä mitata ja tarkistaa... :D

      Poista
  5. Heh, täältähän mä sen lukunurkkauspostausidean keksin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...