sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Tänä viikonloppuna

Olen viettänyt viikonloppua musikaalisissa merkeissä. Perjantaina ja lauantaina oli kuoron harjoitusviikonloppu ja lauantai-iltapäivällä käytiin seniorikoti Hemmet:ssä laulamassa kodin asukkaille. Lauluja meidän pitää vielä harjoitella, mutta esiintyminen meni silti ihan kivasti ja vanhukset vaikuttivat tyytyväisiltä. Tosin eräs herra oli kovin pettynyt, kun hän ei saanut kuulla laulua "Uti vår hage"... Moni meistä sen on laulanut kvartetissa, mutta emme sitä kuitenkaan ulkoa osanneet. Meinattiin, että pitää joku kerta mennä takaisin laulamaan se!

Eilen illalla olin ainejärjestöni alumni-sitzeillä ja näin opiskelukavereitani, joita en ole tavannut pitkään aikaan. Täytyy kyllä myöntää, että tuo kuoromaailma on vienyt minut ihan mukanaan, enkä oikein koe kuuluvani joukkoon tuolla koululla. Etenkin kun tänä vuonna minulla ei ole ollut yhtäkään pääaineen kurssia, niin en ole edes kauppatieteiden rakennuksessa liikkunut. Mutta ihan mukavat juhlat oli siis kuitenkin!

Tänään olen yrittänyt lukea mutta se on sujunut aika huonosti. Opiskelu juhlien jälkeisenä päivänä ei vaan ole hyvä idea, vaikka olen muuten ihan hyvässä kunnossa ;)

Luen tässä vielä hetken ja klo 19.55 käännän Liv-kanavalle, josta tulee Liv&Learn niminen ohjelma, jossa esiintyy lukiokaverini Anni ystävänsä kanssa. Ohjelmassa he kertovat kauneus- ja muotivinkkejä kevääseen, joten tottakai mun on aivan pakko katsoa! Ohjelman kotisivut löytyvät täältä.

Pakko vielä kertoa, että olen niin iloinen kun kevät on täällä! Eilen keikalle oli dresscode valkoinen yläosa ja vapaavalintainen (mutta pakollinen, haha...) alaosa. Laitoin Italiasta ostamani lilan kukallisen Benettonin hameen, H&M puhvihihaisen t-paidan ja uskolliset Höglin valkoiset kävelykenkäni/korkkarit (en oikein tiedä miksi niitä kutsua...) Oli niin mukava kävellä kesäisessä hameessa! Istun kuvassa Benetton-hameessani Italian Anguillarassa (lähellä Roomaa) - konsertin jälkeen isäntäkuoro järjesti meille pienen juhlan, jossa pöytä notkui itsetehtyjen herkkujen alla!




Kuvassa vasemmalla Amanda, oikealla Anne.

Nyt jään odottamaan illan Liv&learn jaksoa ja kenkiä, jotka tilasin H&M:n nettikaupasta. Toimitusviikko oli viime viikolla ja nyt toivonkin, että ne ehtisivät vapuksi... Koska tuskin ehdin kauppaan sovittelemaan mekkoja, olisi kiva edes laittaa uudet kengät jalkaan. Toinen asia onkin sitten, onko koko 38 H&M:n kengissä sopiva mun (kokooni suhteessa) minijalkoihin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...