perjantai 8. huhtikuuta 2011

Cats cats cats

Naapuruston kissat rakastavat takapihaani

Photo & Video Sharing by SmugMug




Tämä mustavalkoinen etenkin hengaillee pihalla melkein joka päivä. Sen toinen lempipaikka on keskellä korkeaa aitaa, joka on tonttien välissä. Tämä rakennushan on siis vanha kyyhkyslakka, joka tällä hetkellä toimii varastona.

Tehtävä: etsi ylemmästä kuvasta pulu, jota kissa ilmeisesti kyttäsi.

Kuvat otettu aamuauringossa pitkällä putkella vessan ikkunasta, pyydän siis anteeksi kuvien huonoa laatua. En osaa vielä tuollaisissa valaistusolosuhteissa ottaa parempia kuvia - vinkkejä otetaan vastaan!

2 kommenttia:

  1. Nej men är det här vyn från ditt rum? Avis! Och katterna är ju pricken på i :)

    VastaaPoista
  2. Det är vyn från mitt andra badrumsfönster (som är typ lika stor som min lägenhet i Åbo...)

    Vyn är till bakgården som jag får använda under sommaren för det bor ingen annan i huset och de två andra våningar ska renoveras... god knows when.

    Så jag ska nu till trädgården och fixa blommor och örter, köpte bl.a rosmarin, basilika och koriander i kruka och chili- och auberginefrön.

    Om vi får gräsklipparen igång klipper vi också gräsmattan :) Bilder kommer senare, är såååå glad över att jag får bo här OCH dessutom använda den stora trädgården! BBQ om du kommer på besök! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...