sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Kukka- ja kynttiläblogin paluu ;)

Photo & Video Sharing by SmugMug

Ei ole varmasti kenellekään jäänyt epäselväksi, että koristan kotiani enemmän kuin mielellään kukin ja kynttilöin. Uusi löytöni kynttilöiden saralta on suomalainen kotimo design, jonka kuvioihin ja laadukkaisiin kynttilöihin olen täysin hurahtanut.

Kukkapuolella taas Pirkan Reilun kaupan neilikat ovat saaneet kaveriksi tulppaaneja torilta. Täytyy muuten sanoa, että en ole kertaakaan saanut huonoja Pirkka-kukkia: mistä johtuukin, että ovat niin kestäviä?! Tummen upp!

Mutta mitä kävikään kevätsäälle? Tänään on Turussa tullut lunta monta senttiä ja pikku hiljaa lumi sulaa loskaksi. Kumpparikelit siis tulossa eivätkä Converset edelleenkään pääse pois talvisäilöstä. Luminen ja harmaa päivä tosin salli kynttilöiden polttamisen, joten en valita ;)





6 kommenttia:

  1. Oj sa vackert! Sällan ser man sa vackra ljus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jag blev genast förtjust i märket! Köpte också en med pioner (min favoritblomma) på - för när balkongsäsongen kör igång! Hoppas allt är bra med dig och familjen där borta! Ska läsa igenom alla blogginlägg som jag missat, känns som evigheter sedan...! Kram!

      Poista
  2. Pirkka-Neilikat. <3
    Mä vannon niiden nimeen, koska ne kesti mun (naisen joka tappaa katseellaankin kukkaset) käsittelyssä yli kaksi viikkoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä! Ja tulppaanit ovat myös olleet tosi hyviä, kestivät kauemmin, kuin kukkakaupan! I'm a fan :)

      Poista
  3. Onpa altavan kauniita kuvia! Minä olen niin huono ostamaan kukkia, että monesti en edes ajattele niiden ostoa. Tokihan ilahdun niiistä aina kun niitä kotona on. Pirkka-neilikoita en ole kokeillut, kiitos vinkistä.

    VastaaPoista
  4. Voi kyllä on kauniita. Ihania nuo kynttilät. Mä rakastan perhosia. Kiva kun tulit lukijaksi blogiini.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...