maanantai 21. kesäkuuta 2010

Kesäluettavaa?

Koska kesä tunnetusti on vuodenaika, jolloin pitäisi kaivaa ne kirjat pölyyntymästä kirjahyllystä ja viedä ne nurtsille tuulettumaan, tarvisin nyt vihjeitä hyvästä kesäluettavasta!

Tällä hetkellä menossa on tämä dekkari - kiinalaisen Qiu Xiaolongin ensimmäinen osa Inspector Chen-sarjassa.



Entä tämän jälkeen? Suositelkaapa nyt minulle hyviä kirjoja luettavaksi! Luen mielellään englanniksi, mutta suomen- ja ruotsinkielisetkin kirjat kelpaavat erittäin hyvin.

Vinkkejä vinkkejä vinkkejä! :)

3 kommenttia:

  1. tycker du den är bra? Jag orkade aldrig läsa slut den... å andra sidan har jag aldrig varit känd för att läsa slut böcker jag påbörjar :) håller på med puhdistus och har läst hälften och inte orkat se på den sedan dess...

    VastaaPoista
  2. Jag tyckte jättemycket om Johan Theorins "Skumtimmen" och "Nattfåk", sträckläste dem båda :)

    VastaaPoista
  3. Camilla: Jag gillar Xiaolongs stil väldigt mycket, läste den andra boken (the loyal character dancer) i Thailand o tycker nog om den här boken också även om jag inte ännu kommit så långt. Det är något i den kinesiska kulturen som jag gillar!

    Jonna: Tack för tipsen, dessa två hamnar definitivt på min lista!

    Ojoj, så många bra tips det blev här och på FB - hur ska jag kunna välja vilken bok jag tar först!? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...