perjantai 18. helmikuuta 2011

Mums

Har just hittat en ny favorit

Photo & Video Sharing by SmugMug


Så nej, min kvällsmat var inte lika fin som Monsieur Andratenors men gott var det oberoende. Ciabatta med lax/gräslök Fromage Fouetté (typ Creme Bonjour-ish men med lättare, fluffigare konsistens)

Till efterätt hade jag Speculoos-tiramisu. (Speculoos är en belgisk kexsort.)

Nu vill jag också visa min nya iPod. Because I know you're just dying to see it, right? ;)



Och så tycker jag också att mina blommor är riktigt fina.




Och kolla förresten den här sidan, där finns webbplatsen för en belgisk(flamländsk) tidning. För musen på en länk och se vad som händer. Tyckte det var lite kul och hade inte sett det tidigare.

And the cherry on top:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...