maanantai 2. marraskuuta 2009

Hupsista

Onkin mennyt hyvä tovi viime päivityksestä. Ja ei, mun elämä ei ole niin mielenkiintoista, etten olisi ehtinyt päivittää...

Nyt sain inspiraation kirjoittaa kahdesta syystä:
1) järjestelin huoneeni uudelleen, että en joudu nukkumaan ikkunan alla. Ikkunasta vetää hieman vaikka upouusi onkin. Nyt on kalusteet ihan missä sattuu, mutta ehkä tähän tottuu.
2) käytiin iskän kanssa katsomassa Picasso-näyttely torstaina. Picasso on mun mielestä ihmeellisen mielenkiintoinen persoona, mutta kaikki ne hälisevät ihmiset vähän häiritsi mun taidekokemusta. Ja tauluja ei voinut jäädä katselemaan kovin kauaksi aikaa, kun jo joku tunki näkökenttääni tai töni eteenpäin. AHDISTUS! Ja mä kun luulin, että keskellä arkipäivää olisi rauhallista.

Aijuu ja kolmaskin asia oli: ostin elämäni ensimmäisen jouluvalotähden! Siis sellaisen pahvisen, jonka pitäis olla tosi jouluinen ja ihana ja jota mä olen aiemmin pitänyt tosi tosi rumana. Mutta ei, nyt on Petrallakin jouluvalotähtiasia valaisemassa synkkää talvea. Wuppiduu.

2 kommenttia:

  1. Ser på twitter att ni skulle äta på sasso, hur var det där? Har varit sugen på att prova den restaurangen!

    VastaaPoista
  2. Joo, bokade sen sist o slutligen bord där... Det var riktigt fint; vi fick ett bra bord bredvid fönstret, servicen funka bra och maten va god.

    Vi fick också smaka på två olika viner som killen rekommenderade, de hade till och med Primitivo från Puglia men i flaska! :)

    Ganska dyrt var det ju men jag tyckte det var värt priset. Blev ca. 55e /pers med aperetif, förrätt, huvudrätt, 1 glas vin/man o jag tog ännu efterrätt. Kan rekommenderas! Dessutom kan man boka bord på nätet.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...