sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Mitä ihmettä?

Siis onko Brittany Murphy ihan oikeasti kuollut vai?! Kamalaa, vielä ennen joulua! Musta Brittanyllä on ollut aina aika kiva tyyli, esim. tämä:


Aivan ihana asukokonaisuus mun mielestä!

Tämän joulun aijon paneutua USAn InStyle-lehteen ja Ruotsin Elleen, jossa on kannessa prinsessa Madeleine. En ole ehtinyt pitkään aikaan lukea mitään lehtiä ja kun tänään sain käsiini InStylen (kannessa suloinen Taylor Swift, ihana ihana ihana!) niin en meinannut malttaa laskea sitä käsistäni. Tosin yksi juttu vähän kummastutti: kansi on 3d -> pitäisi InStylen nettisivujen ja nettikameran kautta jotenkin siitä löytää joulutervehdys. Hei come on, en ihan usko, että InStylen kohderyhmä jaksaa tuollaista...

InStylessäkin oli muuten juttua kivoista "korttipakka"-koruista, joita oon himoinnu.

Tässä tosin hulppea timangeilla varustettu, mutta mulle kelpais (ja mun koruttomaan tyyliin sopis) kyllä ihan sellainen tavallinen hopeinen. (vaikka ne timanttikorvikset on kyllä aika hienot....) täältä voi käydä kurkkimassa lisää söpöjä koruja.

Huomenna kampaajalle, entinen naapurini Satu saa fiksata mulle uuden tukan! Jippii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...